Saturday, July 18, 2020

Tokyo Flashback : Wolfgang Puck Express / 東京フラッシュバック:ウルフギャング・パック・エクスプレス

Back in Tokyo, a couple of my friends wanted me to teach them English. So every month, we would get together at some restaurant and practice speaking English while eating some good food. Today, we chose [Wolfgang Puck Express] in Harajuku. I had been wanting to go here for a while and now seemed a good time as any.

東京に住んでた頃、二人の友達が月に一回英語教えてくれという頼みがあり、毎月どっかの飲食店で英会話講座みたいなものを開いた。今回自分が結構前から気になってた店を提案しました。それが原宿にある「ウルフギャング・パック・エクスプレス」。







We all ordered the lunch burger which came with fries. 

私たちがランチのバーガーを注文しました。バーガーにポテトプライ付。




For a restaurant made by Wolfgang Puck, the burger was just average. I don't know if because this was one of his Express shops or if its because it was lunch but needless to say, I've never gone back here for there burger again. 

有名なチェフのウルフギャング・パックの店なのに、バーガーは超普通でした。エクスプレスの店だからか、ランチの時間か分かりませんが、バーガーのためにここにはもう行かないことを決めた。

No comments: