Wednesday, September 11, 2013

7025 Franklin Ave. / 7025 フランクリン アベニュー


I ate here again a while ago, right after my interview for my current job.  I also called a friend of mine to join me.  This is one of Tokyo's best gourmet burger shops and is located on a side street in Gotanda.  That address on the wall is actually the name of the shop [7025 Franklin Ave.].  I already knew what I was going to order.  That would be the Franks Burger which is topped with asparagus and swiss cheese.  I also ordered a side of clam chowder.  My friend had the same burger but chose the minestrone as a side dish.

ちょっと前だったが、またここ食べに来ました。実はこの日面接があった日だ。今の会社に繋がりましたが、この日は緊張してたな。その後、友達も読んで、五反田にあるグルメバーガーショップ「7025 フランクリン・アベニュー」に行きました。食べたいハンバーガーも決まってとので、迷いなく、フランクスバーガーでした。トッピングがなんとアスパラとスイスチーズ。サイドディシュでクラムチャウダーも注文。友達は同じバーガーでミネストローネスープを選んだ。


Isn't that just beautiful?

美しいでしょう?


Frank's Burger / フランクス バーガー


Clam chowder / クラムチャウダー


Ministrone / ミネストローネ



Bon Appetit!

いただきます!

No comments: