Sunday, June 10, 2012

Mom in Aomori / ぁ母さんin青森

The following pictures were taken by mother on her trip to Aomori.  As Mikako and I had to work, my mother was on her own.  I can only relate to you what she told me afterwards.

今回の写真、全てお母さんか義理の母が撮ったものです。僕と美香子は仕事だったので、お母さんは青森まで一人旅に出かけた。お母さんは義理の母に会い、二人が温泉旅行に行く予定。



Mom on her way to Aomori / お母さんが青森行き



My mother-in-law's house / 義理の母の家





Greetings to my father-in-law / 義理の父にご挨拶










The Moms at the Nebuta place / ねぶたが展示してる場所



Love this picture of the Moms! / この写真良いね!



My mother-in-law / 僕の義理の母です











The Moms at Lake Towada / お母さんたちが十和田湖に



83yr old coffee shop owner Mom said she had a great time talking to.

十和田湖でコーヒーショップをやってる83歳のおばちゃんが陽気で楽しい時間を過ごしたっと僕のお母さんが言ってました。











Lake Towada / 十和田湖







Mom was in Aomori for 3 nights.  The first night she stayed at my mother-in-law's.  Then the two of them spent the next two days at a hot spring resort in Lake Towada.  Then back to my mother-in-law's for one more night before coming back to Tokyo.

お母さんは4泊3日の青森旅行でした。初日は義理の母の家で一泊。その次の二日は十和田湖の温泉宿。青森でもう一泊で東京戻り。

No comments: