Saturday, May 18, 2019

Tokyo Flashbacks : Italian / French Restaurant [Cardenas Ginza] / 東京フラッシュバック :イタリアン・フランス料理 「カーディナス ギンザ」

 I started working at Costco Japan in May. In December, my supervisor along with a few other employees went out to dinner at a restaurant in Ginza called [Cardenas]. I'm sure that would make my sister happy as that is now her name! It is a French restaurant. I think it was just a small Christmas dinner.

この年の5月、新しい職場に転職して、年末で少人数でクリスマスディナーに行きました。店は銀座にあるフランス料理店の「カーディナス」。僕の妹は関心するかも。なぜと言えば、妹が結婚して、現在の名前はカーディナスだ。


Love me some raw oysters!

生牡蠣は最高!


So delicious! I took another picture.

美味しいからもう一枚の写真を撮った。


An appetizer of some bleu cheese.

前菜のブルーチーズ。


Our boss presented us each with this nice gift.

上司から貰ったプレゼント。


Perhaps I shouldn't have used my flash.

もしかしてフラッシュ使わないほうが良かった。


Then again? My co-workers and I all shared a little bit of our main dish.

やっぱりフラッシュ必要だったかな。同僚とシェアしました。













Unfortunately, this restaurant has closed and is no longer open for buisness.

残念ながら店が閉店致しました。

No comments: