Saturday, April 19, 2014

Asian Yatai Chao Saigon Paribar / アジアン屋台 チャオサイゴン パリバール





I know it's been a while since I featured any ethnic restaurants so I thought I would tell you about this Southeast Asian restaurant in my neighborhood.  As you can guess from the name, the restaurant features the cuisine of Thailand, Vietnam, and other Southeast Asian nations.  I decided to have lunch here one day and ordered the Paribar curry set.

エスニック料理店の紹介最近やってないので、三軒茶屋にある「アジアン屋台チャオサイゴンパリバール」。アジアと言っても、店の名前通りほとんど東南アジアの料理を提供してる店。タイ、ベトナム、インド、ネパール等。僕がランチに行った時、お得なパリバールカレーセットを頼みました。


Today's lunch time menu.
 
今日のランチメニュー。
 
 
 
 
My set seemed to missing an item as it was different from their picture on the menu.  Ah, they nearly forgot my chicken wing.  But all is well. 
 
店の人が僕の手羽先を忘れるところでした。僕がメニューの写真と違いますよと指摘しました。ま、たまにあるでしょう。
 
 
I suppose I could have ordered one of the Southeast Asian beers but I think I passed on this particular afternoon.
 
東南アジアのビールもいっぱいありましたが、この日はお酒飲んでなかった。
 
 
Bon Appetit!
 
いただきます!
 
 



No comments: