Sunday, October 27, 2013

Pepsi Flavored Cheetos / シュワ シュワ コーラ味


Okay, if its weird enough, you know I have to try it.  I had been looking for these but it was my sister who was on vacation here in Japan who found them and she bequethed one pack to me.  She bought a mess load of these to take home as souvenirs to the States.  My sister said they were actually pretty good.  I finally decided to open up my package yesterday and give it the taste test.  The result?  This is one of the most awful tasting snacks I've tried in a long time.  The durian chips I bought from Thailand taste better than this.  My sister is crazy for thinking these taste good.  But hey, it really does have that cola flavor and when you bite into one, it gives off a fizzy reaction.  It is weird but in my opinion - they're still awful!

アメリカには絶対あり得ない味と思う。噂は聞いたが自分も探してみたが、見つからなかった。自分の妹がバカンスで日本に来て、どっかの店で発見。僕に一つを譲ってくれました。妹は大量に買った。アメリカの友達に配る日本お土産で。妹は僕より試食してみて、僕に、”いけるよ、これ”。昨日か一昨日、貰ったやつを開けて食べてみた。私の感想? 確かにシュワシュワするし、本当にコーラ味もする。でもスナックとしては超不味い! 妹よ、なに考えてるの? 信じられない位不味いですよ、これ。まだ半分以上は残ってるな。食べられかな?そんなに不味いなら食べなくて良いと妻にも言われたが、やっぱり妹から貰ったものなんで。でもやっぱりブログネタには最適!

No comments: