Thursday, May 1, 2008

A Walk around Gotanda / 五反田の散歩

Since we didn't find anything for Mother's Day in Nakano, we decided to head somewhere we don't usually go. So, we went to a place called Gotanda. We figured on doing a little shopping and then to go for a walk around the neighborhood. Well, we found something for Mikako's mother, but as to a walking route, there wasn't anything to see. But as it was lunch time, we checked out a restaurant called Hokkaido. We thought we might have some fresh seafood for lunch. But we ordered the jingiskan lunch instead.

中野ブロードウェイにお母さんたちにふさわしい物が見つからず、今度あまり行った事のない所に買い物しようとしたんです。ってことで今回五反田に行きました。買い物終ったら、その周辺に散歩しようと思いました。美香子のお母さんに似合いそうな服を買いましたが、散歩道としては全然面白くない。ま、北海道というレストランにランチを食べに行きました。新鮮な海鮮料理を食べようと考えたが、僕と美香子が注文したのはジンギスカンランチ。



No comments: