Wednesday, February 6, 2008

JAPANESE INTRO TO MY BLOG





Hi again everybody. Just thought I'd write in a different color today. I'm still in the process of writing about the latest films I've seen. But before that, I think I will have to change languages for a tad so my mother and her friends can enjoy my blog as well.



ヤッホー!皆元気ですか?私のブログにようこそ!たまには日本語で書き込む事もするので、日本語読めない人たちにちょっと残念。ま、ほとんどの書き込みは英語ですから仕方ないですね。



今日の話題は何にしようかな?あっ、そうだ、今日はまた東京に雪が降りました。超寒いです!ま、青森程ではないけどね。写真のとうり、美香子の実家はもっと寒そうでしょう?上にある写真ですよ。今年の正月は青森県の十和田湖で過ごしました。またまた綺麗なところですよ。


これは船の中から撮った写真です。十和田湖はなんと日本の三番目に大きな湖ですよ。冬も綺麗ですが、私は紅葉の時期も行った事があるので、秋の方が格別。


                                Me with Mikako and my Mother-in-Law


それではまた僕のブログに来てね!

                                  


No comments: