Sunday, August 3, 2014

Carina / カリナ

 
 
 
 
 
Today is Sunday, my wife and I almost always go out on a date on this day.  Today we hopped on a bus and went to Musashi Koyama.  It was lunch time when we got there and we went to this little Italian restaurant near the shotengai called [Carina].
 
今日は日曜日。私たちはこの日で良くデートする日です。今日はうちから都バスに乗って武蔵小山に行って来ました。ついたらちょうど昼食の時間だったので、商店街の近くのイタリアン料理店「カリナ」に行きました。
 
 
I ordered the pasta Genovese.  I love pesto!  Its been a while since I've had some. 
 
僕が注文したのはパスタジェノベーゼ。ペストが大好き!
 
 
Mikako ordered the pasta with shirasu (baby sardines).
 
実香子はしらすと万願寺とうがらしのペペロンチーノ。
 
 
The pasta set is served with a delicious salad with raw ham.
 
パスタセットに生ハムサラダ付。
 
 
After lunch we walked around for just a little bit but it was too hot today so as the bus back to our neighborhood wouldn't be coming for about a half hour we went to a popular yakitori place and snacked a bit while sharing a nice cold beer!
 
ランチ終わったあと散歩しようと思ったが今日も猛将日で帰ることを決定。でもバスがくるまでちょっと時間があったので、武蔵小山の大人気の焼き鳥屋でつまみ食いしながら超冷えたビールを飲みました。
 
 
 
 
 
Bon Appetit!
 
いただきます!

No comments: