Wednesday, July 22, 2009

Home Party with Friends / 友達の家のホームパーティ

If it wasn't for the couple pictured above, I may never have gotten married. It's true. This is the former Master and Mama-san of the oden-yatai where I was a regular. It's also where I met Mikako. It's been a few years since the yatai was retired, but we were invited to their home for an informal get together.

上記に写ってる夫婦がいなければ、僕は結婚してないかも。本当ですよ!僕が常連客になったおでんの屋台のマスターとママ。その屋台で現在の妻と出会いました。残念ながら、今屋台はやってないですが、この間、私たちはマスターとママの家に招待されました。他の友達と一緒(友達もおでんの屋台で知り合った)。


It was an evening of beer, food, and fun!

楽しい時間を過ごしました!



Nori and Hama / ノリと浜ちゃん








Shoei / ショー君


Mari's standard pose / マリちゃんのいつもののポーズ


Cheers!

乾杯!

No comments: