Thursday, February 19, 2009

A Walk around Narita (Part 2) / 成田の散歩 (パート2)

Behind Naritasan Temple is Naritasan Park. This is the entrance. This place is a lot larger than I imagined.

成田山の裏側に成田山公園があります。ここは成田山公園の入口。


Its the season for plum trees!


今は梅に季節です。

























We have no idea what these are.





私たちはこの謎解けませんでした。






There is even a waterfall in the park.


公園の中に滝もあります。









Of course the park leads right back to Naritasan where there were more buildings that we had yet to discover.


もちろん公園を歩きまわると成田山に戻りますよ。そこでまだ見てなかった建物がいろいろありました。


Komyodo Hall / 光明堂



Peace Tower / 平和の塔






Gaku-do Hall / 学童











































At the top of these stairs was a small temple dedicated to success at work. Of course I had to go there.


この階段の上に出世開運のお寺があって、もちろん参拝しました。







Shoro (Bell Tower) / 鐘楼









And so concludes our walk around Naritasan.



それで成田山の散歩終了しました。

No comments: