Tuesday, February 17, 2009

Trattoria Calvo / トラトリア カルヴォ





Recently, a new Italian restaurant opened in our neighborhood. On our day off, we decided to go there for lunch. It's called Trattoria Calvo. It's located near a women's university and the clientele looked mostly like students. It has a bright interior and a very casual atmosphere. The lunch specials include soup and salad (with a very excellent tasting dressing) and a choice of rice or bread. Mikako ordered the hamburger steak set while I indulged myself in lasagna. Delicious!

またまたうちの近くに新しいイタリアレストランが開店しました。休日にそこでランチを食べに行きました。店の名前は「トラトリア カルヴォ」。246沿いで三宿の交差点にあります。昭和女子大も近いので、大学生の客も多く感じました。店内は明るくて、凄い落ち着いた雰囲気で心地良い。ランチセットを注文すると、スープとサラダが付いて(サラダにかけられてるドレッシングも凄く美味しい)。パンかライスも選べます。美香子はハンバーガーステーキセットを頼んで、僕は店の自慢のラザニア。 最高です!


Hamburger Steak Set / ハンバーガーステーキセット



Lasagna / ラザニア



Soup and Salad / スープとサラダ




I'm a bread guy. Mikako chose the rice.

僕はパン派。美香子はライスを選びました。

Bon Appetit!

いただいきます!

No comments: